Bestel onze Brand catalog
We hebben al onze producten en ontwikkelingen overzichtelijk op een rijtje gezet voor jou.
Naar bestellenHeb je vragen of hulp nodig bij het bestellen? Onze klantenservice helpt je graag. Onderstaand vind je per onderdeel antwoord op jouw vraag. Kom je er na het bekijken van deze vragen niet uit of heb je je vraag niet kunnen vinden? Neem dan gerust contact met ons op.
Contact opnemenMet het toevoegen van het product dat jij wilt bestellen aan je winkelwagen heb je de eerste stap in het bestelproces gezet. Hierna kun je je bestelling gemakkelijk afrekenen of nog verder shoppen. Uiteraard is het ook mogelijk om je winkelwagen weer leeg te maken.
Neem voor meer informatie of advies over producten contact met ons op. Wij helpen je graag de juiste keuze te maken en je bestelling succesvol af te ronden. Wij zijn te bereiken per telefoon op +31 88 008 11 00 of per mail via info@skor.nl.
Heb je al een account op onze site? Dan is het extra eenvoudig om te bestellen. Door in te loggen verschijnt jouw bezorgadres dat bij ons bekend is automatisch en kun je binnen een paar klikken je bestelling afronden. Wanneer je geen account hebt of liever geen account wilt aanmaken, is dit uiteraard ook geen probleem. Door het invullen van je bezorg gegevens en de gewenste verzendoptie kun je je bestelling ook snel afronden.
Hieronder vind je enkele veelgestelde vragen rondom het bestellen. Zie je je vraag er niet tussenstaan? Neem dan gerust contact met ons op, we helpen je graag verder!
Wanneer je jouw bezorg gegevens en de gewenste verzendoptie hebt ingevuld kom je op de betaalpagina uit. Hierbij kun je kiezen uit verschillende betaalmethodes. Met het betalen wordt de bestelling afgerond. Het is daarom verstandig om voor het betalen nog even te checken of je gegevens en het product dat zich in je winkelwagen bevindt kloppen!
iDEAL is een zeer veilige, online betaalmethode, ontwikkeld door de Nederlandse banken als Rabobank, ABN Amro, SNS en ING. Als je ervoor kiest te betalen via iDEAL, word je na het afronden van jouw bestelling direct doorverwezen naar de online omgeving van je eigen bank. Via internetbankieren kun je de betaling direct voltooien. Indien gewenst ontvang je een betalingsbevestiging per e-mail.
Met uw creditcard van Visa, Mastercard of American Express kun je veilig online betalen. Als je ervoor kiest te betalen via creditcard, word je na het afronden van jouw bestelling direct doorverwezen naar de beveiligde internetomgeving. Bestellen zonder account is mogelijk.
Je betaalt vooruit via een bankoverschrijving. De bankgegevens van SKOR vind je hieronder én in de bevestigingse-mail die je ontvangt na jouw bestelling. Zodra wij jouw betaling hebben ontvangen, word jouw bestelling verzonden. Je ontvangt hierover bericht per e-mail.
Bankgegevens SKOR
IBAN: NL10 RABO 0337 4603 53
BIC: RABONL2U
Hieronder vind je enkele veelgestelde vragen rondom het betalen. Zie je je vraag er niet tussenstaan? Neem dan gerust contact met ons op, we helpen je graag verder!
Bij SKOR kun je op de volgende manieren betalen:
Oeps, dat is vervelend. Lukt het niet je bestelling af te ronden? Neem contact op met onze Klantenservice. We kijken de betaling voor je na en zorgen ervoor dat je alsnog kunt betalen en/of je bestelling opnieuw kunt doen.
Wil je het bedrag zelf overmaken met een SEPA-overboeking? Dit zijn onze bankgegevens:
SKOR BV NL10RABO0337460353
SWIFT RABONL2U
Vermeld altijd het factuurnummer in de omschrijving.
Heb je een kortingscode van SKOR? Vul deze in bij de kassa. De korting wordt direct verrekend.
Pakketdienst: Bestellingen op werkdagen geplaatst voor 12.00 uur worden dezelfde dag verzonden
Grote producten: Producten die niet per pakketdienst verzonden kunnen worden, zullen door een externe transporteur of door onze vervoerders worden afgeleverd. Hiervoor zal vooraf contact met je worden opgenomen om hiervoor een afspraak te maken
Levering: je bestelling kan langer onderweg zijn dan je van ons gewend bent. Door problemen bij de postvervoerders lopen de leveringen soms vertraging op. Wij doen onze uiterste best alles zo snel mogelijk te leveren, maar dit ligt buiten onze macht. Wij hopen op je begrip.
Het is ook mogelijk om je bestelling af te halen bij SKOR. Dit kan op werkdagen van maandag t/m vrijdag van 09.30 tot 15.30 uur.
Adres: Bedrijvenpark Twente 448, 7602KM Almelo
Wanneer je een bestelling plaatst wil je natuurlijk het liefst dat deze zo snel mogelijk bij je wordt bezorgd. Na het bestellen ontvang je van ons een Track & Trace code, zodat je precies weet wanneer je je bestelling kunt verwachten! Onze producten worden bezorgd door GLS en vanaf 50 euro rekenen we voor bestellingen in de BeNeLux geen verzendkosten. Bij onze hardware materialen (doelen en dug-outs) berekenen we een totaalprijs voor je, afhankelijk van eventuele montagewerkzaamheden en het vervoer.
Als je niet thuis bent tijdens de bezorging
Als het pakket op het bezorgmoment niet in ontvangst wordt genomen, zal aan de buren gevraagd worden of ze het pakket kunnen aannemen. Als geen van de buren het pakket kan aannemen, neemt GLS het pakket mee terug naar het depot.
Procedure GLS: na het eerste bezorgmoment krijg je een formulier in de bus waarmee je een alternatief afleveradres kunt doorgeven via de "Niet thuis code". Doe je dat niet, dan wordt het pakket de volgende werkdag nogmaals op hetzelfde adres aangeboden. Na de derde poging wordt het pakket teruggestuurd naar ons.
Wil je jouw pakketje op een ander adres dan het factuuradres laten bezorgen? Dan kun je dit tijdens het bestellen doorgeven.
Hieronder vind je enkele veelgestelde vragen rondom de verzending en bezorging. Zie je je vraag er niet tussenstaan? Neem dan gerust contact met ons op, we helpen je graag verder!
Voor voetballen, keepershandschoenen en andere artikelen uit het assortiment Equipment en Gear geldt: voor 12.00 uur besteld, de volgende werkdag bezorgd. Bij doelen, dug-outs en andere artikelen die (op maat) gemaakt moeten worden, nemen we contact met je op om de leverdatum af te stemmen. De gemiddelde levertijd van hardware-artikelen is 2 tot 4 weken. Bestel je team wear voor je club? Dan nemen wij altijd contact met je op over de levertijd.
SKOR heeft eigen monteurs die de montage van doelen, dug-outs of andere hardware kunnen verzorgen. Denk aan het vastzetten van vaste voetbaldoelen en dug-outs, het inhangen van doelnetten of het aanbrengen van doelverzwaarders. Wil jouw club gebruikmaken van onze montageservice? Neem dan contact met ons op. Voor de montageservice geldt een meerprijs.
Het kan een keer voorkomen dat een pakketje onderweg vertraging oploopt. Je kunt de bezorgstatus van je pakket volgen via de Track & Trace code van PostNL. Bij groot transport ontvang je de trackingcode van onze externe transporteur. Is het niet duidelijk wat de bezorgstatus is? Neem contact met ons op, we zoeken het voor je uit!
In sommige gevallen kunnen wij oude doelen en dug-outs van jouw club meenemen op het moment dat er nieuwe SKOR hardware wordt geplaatst. Heeft jouw club deze wens? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
In sommige gevallen is dit mogelijk. Heeft jouw club deze wens? Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Het afhalen van je bestelling kan in ons magazijn in Almelo, op werkdagen tussen 8.00 en 16.00 uur. Kies tijdens het bestellen voor de optie 'afhalen in Almelo' en betaal via de webshop.
Het adres van ons magazijn is Bedrijvenpark Twente 448 7602 KM in Almelo. Neem bij het afhalen je orderbevestiging mee! Tip: zorg bij voor veilig vervoer bij het afhalen van voetbaldoelen of dug-outs.
Heb je de verkeerde maat besteld of valt een cadeau toch niet in de smaak? Producten retourneren is geen enkel probleem bij SKOR. Na het plaatsen van je bestelling heb je 14 dagen bedenktijd. Bedenk je je buiten deze termijn? Dan is retourneren helaas niet meer mogelijk.
Pakketten tot 30kg met een maximale afmeting van 1750x780x580mm dienen online aangemeld te worden. Voor retouren zwaarder dan 30kg neem telefonisch contact met ons op tel.: +31880081100.
Voeg het product, ordernummer en pakbon toe in de doos! Download HIER je verzendlabel en plak dit op de doos. Geef het pakket af bij een PostNL verzendpunt. Bewaar je verzendbewijs goed!
Wat mag niet retour?
De volgende producten kan je niet retour sturen:
Het retourneren van pakketten onder de 30kg is gratis in Nederland. Buiten Nederland zijn de verzendkosten voor de klant zelf. Bij groot transport bijvoorbeeld voetbaldoelen en dug-outs, komen de transportkosten voor eigen rekening. Wij zullen hierover contact met je opnemen.
Zodra wij jouw retour verwerkt hebben + akkoord hebben gegeven. Zorgen wij dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen weer op je rekening staat. Je ontvangt op je mail een bevestiging dat wij je retour aan het verwerken zijn.
Neem contact met ons op als je twijfelt of jouw product geretourneerd mag worden.
Om een artikel te ruilen, plaats je een nieuwe bestelling en stuur je het artikel dat je wilt ruilen retour. Je ontvangt dat je geld terug voor je oude bestelling + eventuele verzendkosten. Bekijk hier de retourvoorwaarden.
Je mag artikelen retourneren binnen de zichttermijn van 14 dagen mits ze in orginele staat zijn.
Wat mag niet retour?
De volgende producten kun je niet retour sturen:
Bij SKOR geldt de wettelijke zichttermijn van 14 dagen. Binnen 14 dagen mag je je aankopen zonder opgaaf van redenen terugsturen. De zichttermijn gaat in op de dag dat je je bestelling ontvangt.
Pakketten tot 30 kg
Het retoursturen van een pakketje tot 30 kg is gratis. Bij groot transport, bijvoorbeeld van voetbaldoelen en dug-outs, komen de transportkosten voor eigen rekening. We raden je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice.
SKOR B.V.
Antwoordnummer 451
7600 VB Almelo
Je krijgt een melding in jouw mail zodra wij jouw retourmelding hebben ontvangen. Meestal is dit binnen een paar werkdagen. Bewaar altijd je verzendbewijs.
Zodra wij jouw retour verwerkt hebben, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag zo snel mogelijk weer op je rekening staat.